انتصاب معاون جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اصفهان

با صدور حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)، سرپرست جدید معاونت دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) صبح دیروز یکشنبه 3 آذرماه در جلسه هیأت‌رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در این مراسم از خدمات محمدرضا شمشیری در دوره مسئولیت خود در سمت معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه قدردانی و اظهار کرد: دکتر شمشیری با برخورداری از خصیصه اخلاقی صبر و متانت، اخلاق و مدارا از اساتید شایسته دانشگاه هستند و در دوره معاونت فرهنگی دانشجویی این دانشگاه، زحمات زیادی را برای این حوزه متقبل شدند.

پیام نجفی گفت: و پذیرش مسئولیت این حوزه توسط دکتر سعید شریفی را تبریک گفت.وظیفه ما صرفا آموزش محض نیست بلکه به جز آموزش دادن و تشویق به پژوهش کردن دانشجویان، فراهم کردن فضای رشد شخصیتی، رفتاری و روانی دانشجویان نیز بر عهده دانشگاه هست که معاونت فرهنگی و دانشجویی باید با ارائه برنامه های مختلف و متنوع دانشجویان را در بهترین مسیر رشد و حرکت یاری رساند.

وی افزود: دانشجو محور کلیه فعالیت های دانشگاه است و تمام ارکان دانشگاه در حول واژه فاخر دانشجو گرد هم آمده اند از این رو حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی به عنوان متولی فعالیت های مختلف فرهنگی دانشگاه باید پاسخ گوی تمام سلایق و نیازهای دانشجو بوده و بتواند او را در پیشبرد اهداف و شکوفایی استعداد ها یاری رسان باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با اشاره به قدمت و افتخارات متعدد فعالیت های فرهنگی دانشگاه در سالیان گذشته خاطر نشان کرد: افتخارات فرهنگی این دانشگاه در حوزه هایی نظیر اقامه نماز، نشریات، تئاتر، سینما و فعالیت کانون ها و تشکل های متعدد، این دانشگاه را به یک دانشگاه الگو در کشور بدل ساخته است و انتظار می رود این راه پر افتخار با جدیت و توجه به سلایق و نگاه های یکایک دانشجویان ادامه یابد تا شاهد پرورش نسلی پرافتخار برای ایران اسلامی باشیم.

در این جلسه هر یک از معاونین و اعضای هیأت رئیسه به طور جداگانه از خدمات و زحمات محمدرضا شمشیری تمجید کردند.

لازم به ذکر است سعید شریفی دانش‌‌آموخته دکتری مدیریت فرهنگی و برخوردار از سوابق علمی و پژوهشی برجسته در حوزه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی، عضو هیأت علمی گروه مدیریت فرهنگی دانشگاه آزاد واحد خوراسگان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044057

وب گردی

وب گردی