رابط گزینش سمای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان منصوب شد

رابط گزینش سمای اصفهان در حکمی از سوی مشاور رئیس و مدیر دفتر گزینش کارکنان و صلاحیت عمومی هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، مراسم معارفه رابط گزینش سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان صبح امروز با حضور منصور حسن‌زاده مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، حمیدرضا نظری معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و جمعی از کارکنان سما برگزار شد.

در این مراسم حکم انتصاب یک‌ساله علیرضا درستکار که از مشاور رئیس و مدیر دفتر گزینش کارکنان و صلاحیت عمومی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده بود، قرائت و به وی ابلاغ شد.

حمیدرضا نظری معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی سمای اصفهان با تبریک ماه ربیع‌الاول و هفته بسیج، گزینش را رکن مهم و اساسی هر سازمانی عنوان کرد.

مدیرکل گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نیز با تبریک هفته بسیج در توصیه به رابط گزینش سما گفت: «کار گزینش افراد امری بسیار مهم و اساسی بوده و ملاک ما حال فعلی افراد است و در بحث گزینش سرعت، دقت و سلامت باید همواره رعایت شود و رضایت خداوند را در همه حال مدنظر قرار داده و همواره پاسدار کرامت انسانی و ارزش‌های افراد باشید.»

منصور حسن‌زاده اظهار کرد: «هدف از گزینش انتخاب اصلح‌ترین آنها در یک مجموعه و سازمان است. همواره در مراحل گزینش باید طوری عمل شود که به اصلاح و ارشاد افراد بینجامد و نباید در قضاوت حب و بغض، شتاب، عجله و پیش‌داوری کرد تا حقی ناحق نشود، باید طوری عمل کنیم که در روز قیامت و در محضر عدل الهی سرافراز باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1044072

وب گردی

وب گردی