توانمندسازی استادان دانشگاه فنی و‌حرفه‌ای در صنایع آلمان بررسی شد

برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی استادان دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در صنایع آلمان در رشته‌های مختلف با حضور نمایندگانی از کشور آلمان بررسی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای، فرج الله طالبی مدیر کل امور علمی بین‌المللی دانشگاه فنی وحرفه‌ای با نمایندگان موسسه بین المللی‌سازی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آلمان تحت عنوان i-move دیدار کرد. دراین دیدار در خصوص راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک علمی و بین‌المللی بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار طالبی آمادگی دانشگاه را برای همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله، برگزاری دوره‌های توانمندسازی استادان در رشته‌های مختلف، تعریف و انجام پژوهش های مشترک، تبادل تجربیات در زمینه آموزش های فنی‌و‌حرفه‌ای، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تجهیز امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی اعلام کرد.

مهمترین محور مذاکرات برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی استادان دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در صنایع آلمان در رشته‌های مختلف بود. در پایان مقرر شد نمایندگان i-move زمینه‌های مشترک همکاری را بررسی و شرکت‌های مایل به همکاری با دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای را معرفی کنند.

دپارتمان i-move بین‌المللی‌سازی آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای آلمان را به عهده دارد. تمام شرکت‌های فنی و مهندسی آلمانی می‌بایست جهت تعاملات بین‌المللی با شرکت‌ها و موسسات فنی خارج از آلمان از درگاه این موسسه معرفی و ایجاد ارتباط کنند.

در حال حاضر این موسسه در 2 کشور آسیایی هند و چین نمایندگی داشته و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای نیز در نظر دارد از طریق این موسسه، همکاری‌های بین‌المللی خود را با شرکت‌هایی که در زمینه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در آلمان فعالیت می‌کنند را توسعه دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044111

وب گردی

وب گردی