دانشگاه آزاد اسلامی آغازکننده فرآیند نظام مدیریتی در استان اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در جلسه عقد تفاهم‌نامه با انجمن مدیریت ایران از آغاز فرایند نظام مدیریتی توسط این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در جلسه عقد تفاهم‌نامه با انجمن مدیریت‌ ایران گفت: متأسفانه در بخش خصوصی مالکیت‌ سازی بیش از مدیریت حکم‌فرماست ولذا مدیریت ارزش و کارایی خود ‌را از دست می‌دهد و این مسأله به شرکتهای خصوصی لطمه می‌زند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: در نبود نظام مدیریتی،شخصیت‌ سازمان تحت تأثیر افراد قرار می‌گیرد در‌حالی که در یک نظام‌ مدیریتی صحیح، پرورش نیرو صورت می‌گیرد و بودن یا نبودن یک فرد تأثیر چندانی در نظام و روند سازمان ندارد.

وی ادامه داد: در راستای این تفاهمنامه برنامه های ملی و استانی برگزار شده و بحث نظام مدیریتی در اردبیل استارت خواهد خورد. معتقدیم با عملی شدن نظام مدیریتی، توسعه مدیریت و به دنبال آن مدیریت توسعه نیز محقق خواهد شد.

رسولی خاطر نشان کرد: امیدوارم به زودی تیم بازاریابی انجمن مدیریت با شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناوری که در مرکز رشد و سراهای نوآوری مستقر هستند عقد قرارداد کنند و آنها را تا مرحله ارائه و فروش محصول پوشش دهند.

کد خبر: 1044168

وب گردی

وب گردی