اساتید باید در برابر ناهنجاری‌ها به رسالت خود عمل کنند

رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اساتید بسیجی باید در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و انقلاب باشند و در برابر ناهنجاری‌ها به رسالت خود عمل کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت‌ موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر ولایتی در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور گفت: نهادهای انقلابی و خصوصاً بسیج باید تلاش کنند تا دانشگاه آزاد، در مسیر فرهنگی و دینی، به سطح رشد و تعالی دست یابد.

وی به اقدامات انجام شده در دوره تحولی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: تخریب ارزش های دینی و آرمان های نظام و انقلاب در دانشگاه پذیرفتنی نیست.

دکتر ولایتی با تأکید بر اینکه اساتید بسیجی باید در خط مقدم دفاع از ارزشها و انقلاب باشند، اظهار داشت: اساتید باید در برابر ناهنجاری ها به رسالت خود عمل کنند.

در ابتدای این دیدار، سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن قدردانی از حمایت های مسئولان دانشگاه، گزارشی از فعالیت بسیج اساتید ارائه کرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای مرکزی نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044213

وب گردی

وب گردی