رقیب اپل واچ معرفی شد

شرکت چینی آنر ساعت هوشمند Honor MagicWatch 2 2 را به عنوان رقیب اپل واچ معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت «آنر » با هدف ارائه محصول مناسب با قیمت مناسب به کاربران، ساعت هوشمند MagicWatch 2 را معرفی کرد.

ویژگی های MagicWatch 2

این ساعت هوشمند با قابلیت حداکثر 14 روز عمر باتری ، به خصوص بر سلامتی و تناسب اندام متمرکز شده است. با داشتن این ساعت مچی ضد آب تا فشار 5 ATM می توانید در استخر یا دریا شنا کنید. MagicWatch 2 علاوه بر اندازه گیری مسافت طی شده ، سرعت و کالری سوخته شده شما، می تواند نبض شما را نیز اندازه گیری کند. همچنین این ساعت برای شناگران ویژگی خاصی دارد. با استفاده از این ویژگی می توانید تعداد حرکات دست مورد نیاز و زمان لازم برای طی کردن طول استخر را اندازه گیری کنید. به این ترتیب ، در حین آموزش ، داده های خیلی مشخص تری می توان به دست اورد.

این ساعت قادر است پالس های نبض کاربر را در طول روز کنترل کند. به این ترتیب اگر نبض شما خیلی کم یا زیاد بزند به شما هشدار می دهد. پیشنهادات مربوط به خواب کارآمدتر به همراه نظارت بر خواب در ساعت تعبیه شده است. علاوه بر این ، 6 نوع اختلال خواب از طریق ساعت قابل تشخیص است. با داشتن 15 حالت مختلف ورزشی ، MagicWatch 2 از GPS و GLONASS نیز پشتیبانی می کند.

Honor MagicWatch 2 با فولاد ضد زنگ 361L تولید شده است. ساعت در دو مدل 46 میلی متر و 42 میلی متر عرضه شده است،. نسخه 46 میلیمتری دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی با رزولوشن 454 در 454 است ، در حالی که نسخه 42 میلی متر دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی با رزولوشن 390 در 390 است. هر دو صفحه نمایش دارای چگالی پیکسل 326 ppi هستند.

هر دو مدل همانند Huawei Watch GT 2 از پردازنده Kirin A1 استفاده می کنند. برای ذخیره سازی آهنگ ها فضای ذخیره سازی 2 گیگابایتی و 4 گیگابایتی در نظر گرفته شده است و به طور متوسط ظرفیت ذخیره سازی 500 آهنگ را ارائه می دهند. نسخه 46 میلی متری 14 روز عمر باتری دارد ، در حالی که در نسخه 42 میلی متری طول عمر باتری به 7 روز کاهش یافته است.

قیمت این ساعت ها که از 12 دسامبر به بازار عرضه می شود 155 دلار برای مدل 42 میلی متری و 170 دلار برای مدل 46 میلی متری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044222

وب گردی

وب گردی