اهدای جام سومی کشتی آزاد به موزه افتخارات باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

بعدازظهرامروز و طی مراسمی جام سومی تیم کشتی دانشگاه آزاداسلامی در مسابقات لیگ امسال از طرف علیرضا رضایی، نایب قهرمان المپیک آتن و مدیرفنی تیم، هادی حبیبی سرمربی و  علی زند سرپرست تیم به کمال جوانمرد، مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این مراسم کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد به مربیان باشگاه گفت: استفاده از اساتید و هیئت علمی های دانشگاه آزاداسلامی از اولویت‌های ما در باشگاهداری سال جاری است و در تشکیل تیم کشتی آزاد هم از این قاعده بهره گرفته شد. تیمی که با کمترین امکانات و پشتوانه مالی ممکن تشکیل شد ولی با اتکاء به پروردگار متعال و نیروی جوانی و نشاط و بالندگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و با کادر فنی، کاردان و مجرب به موفقیت رسید.

وی تاکید کرد: استحقاق این تیم حضور در فینال بود و این حق از ما دریغ شد. در مورد وضعیت فقدان قوانین کافی و به روز در فدراسیون کشتی پیش از این صحبت کرده بودیم. به هر حال همین سومی هم ما را وارد مسابقات جام جهانی باشگاه های کشتی می کند که آخر همین ماه در خراسان برگزار می شود. در کشتی آزاد و فرنگی کمی خوش اقبالی یا کمی قضاوت های مناسب ما را به فینال هم می رساند. درمجموع از نتایج حاصله راضی هستیم.

لازم به ذکر است که در نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار گردید، تیم دانشگاه آزاد مازندران در مرحله رده بندی موفق شد تیم ثبت جهانی توس را با کسب پیروزی 6 بر 4 مغلوب کرده و به عنوان سومی این رقابت ها دست یابد.

پایان پیام/

کد خبر: 1044225

وب گردی

وب گردی