پایش سلامتی بانوان با هدف اصلاح مهارت‌های زندگی توسط استاد واحد گرگان

بانوی کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی ‌گرگان از سال 96، مجموعه سلامتی افتتاح کرده است که برای دانش‌آموختگان این دانشگاه فرصت‌های شغلی ایجاد می کند.

محبوبه خوشدل کارمند و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در مورد کارآفرینی خود در حوزه ورزش، گفت: با هدف بهبود مهارت‌های سبک زندگی سالم برای بانوان در گرگان و به‌کارگیری دانش‌آموختگان تربیت بدنی دانشگاه، مجموعه سلامتی نبض گرگان فعالیت خود را از سال 96 آغاز کرده است.

خوشدل در ادامه افزود: این مجموعه با تکیه بر معرفی ورزش‌های نو، دانش استادان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور بهبود سلامت بانوان فعالیت دارد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد استان گلستان گفت: در این مجموعه و با حمایت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، استفاده از دانشجویان، دانش آموختگان و استادان به عنوان همکار و مربی را در اولویت قرار دادیم و امیدواریم با گسترش فعالیت‌های مجموعه، گام بلندتری برای کار‌آفرینی دانشگاه آزادی برداریم.

وی افزود: در این باشگاه علاوه بر انجام ورزش های فرح‌بخش و شادی‌آفرین، کارگاه‌های آموزشی و پایش‌های سلامتی نیز با هدف اصلاح مهارت‌های زندگی و با همکاری استادان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: چندی قبل هم‌زمان با هفته سلامت بانوان، پایش سلامت بانوان را با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، موسسه تصویربرداری مهرگان و هیئت پزشکی ورزشی استان گلستان برگزار کردیم. در این پایش بانوان گرگانی فرصت داشتند در هفت ایستگاه طراحی شده و در حضور اشستادان و کارشناسان دانشگاهی، سلامت خود را پایش کنند.

خوشدل افزود: آنالیزهای ترکیب بدن، ساختار قامت، استعدادیابی با پیکرسنجی و مشاوره های مختلف در زمینه تغذیه، ورزشی و بیماری های پستان از جمله برنامه های این پایش بود.

وی در پایان، استقبال بانوان دانشگاهی و سایر اقشار مردم از این پایش را نویدبخش دانست و بیان کرد: توجه بانوان به سلامت، تضمین کننده سلامت جامعه است و ما قصد داریم با همکاری سایر سازمان ها، چنین پایش‌هایی به منظور توجه بیشتر بانوان به سلامت خود برگزار کنیم.

انتهای پایش /

کد خبر: 1044229

وب گردی

وب گردی