تداوم نظام، حاصل تفکر و کار بسیجی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با توجه به دوراندیشی حضرت امام (ره) در تشکیل بسیج مستضعفان گفت: تداوم نظام جمهوری اسلامی حاصل تفکر و کار بسیجی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد مشهد، مسعود طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی لاری روز گذشته در نشستی با شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تدبیری که امام (ره) در شکل‌گیری بسیج به‌کار گرفت، تدبیری درست، سنجیده و حکیمانه بود که امروز الگوی بسیاری از کشورهای مسلمان واقع شده است.

وی با بیان اینکه مأموریت بسیج حفظ، حراست و پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: دشمنان نظام مدام به‌دنبال دسیسه‌چینی و آشوب در کشور بوده و از اتصال الهی انقلاب اسلامی و مردمی و همگانی بودن بسیج غافل‌ هستند.

طاهری، کار بسیج را خدایی دانست و افزود: عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب از برنامه مهم دانشگاه است که امیدواریم بسیج در این موضوع مهم و اساسی وارد شده و با مدیریت جهادی بازوی مسئولان دانشگاه در اجرای آن باشند.

امید دشمنان ضربه‌زدن به کشور از طریق اقتصاد و فرهنگ است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی هم در این نشست سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را تبریک گفت و با بیان اینکه خونی که در بدنه کشور جریان دارد، بسیج است، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان نظام در حوزه نظامی کاری از پیش نبردند به حوزه‌های اقتصاد و فرهنگ امید بسته‌اند که از این بخش به نظام ضربه بزنند.

حجت‌الاسلام جواد مهدوی‌نسب انجام کار فرهنگی توسط بسیج دانشجویی را ضروری خواند و ادامه داد: اکنون شرایط خاصی در دانشگاه حاکم است که جذب حداکثری و دفع حداقلی را می‌طلبد.

عامل فتنه، هوای نفسانی و بدعت‌های ایجادشده در جامعه است

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در این نشست به بخشی از سخنان حضرت علی (ع) به امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: هنگام وقوع فتنه بصیرت داشته باشید و اجازه ندهید که نردبان منافع دیگران باشید.

علی‌اصغر یساقی ادامه داد: بروز فتنه ناشی از هوا و هوس‌های نفسانی و بدعت‌هایی است که در جامعه ایجاد می‌شود که اگر مراقب نباشیم، ناخواسته به فتنه دامن می‌زنیم.

امیر عامری رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های بسیج ارائه کرد و در ادامه هر یک از مسئولان بسیج دانشکدههای این دانشگاه به بیان مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند.

قدردانی از دانشجویان بسیجی امیر عامری، جلال سالاری، سید محمدرضا کشاورز و فاطمه پهلوان با اهدای لوح سپاس، پایان‌بخش این نشست دوساعته بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044235

وب گردی

وب گردی