انعقاد تفاهم‌‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد با آستان قدس رضوی

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد با مدیریت پیشرفت منطقه‌ای آستان قدس رضوی در استان لرستان به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خرم‌آباد، سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد و مدیریت پیشرفت منطقه‌ای آستان قدس رضوی در لرستان گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور گسترش همکاری در توسعه پایدار علمی، فناوری ، اقتصادی و بازرگانی است و بر اساس آن مقرر شده تا با تعیین اولویت‌ها و مزیت‌های نسبی استان لرستان و تولید دانش فنی اقداماتی در راستای اشتغالزایی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی صورت گیرد.

وی دیگر موارد توافق‌‌شده در این تفاهم‌‌نامه را تدوین برنامه‌های کاری مورد توافق برای اجرا، استفاده از منابع علمی و مالی دو طرف، استفاده از تجهیزات و فضاهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه به‌منظور انجام کارهای مشترک و تشکیل تیم‌های فناور تولید محصولات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی آنها برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و خرم‌آباد اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه امضاشده، دانشگاه ضمن معرفی اعضای هیئت علمی و دانشجویان پیشرو در انجام پروژه‌ها، فضا و مکان‌های مورد نیاز برای انجام فعالیت‌ها را تأمین می‌کند. استفاده از امکانات کتابخانه‌ای و مشارکت مالی در لیست‌های دانش‌بنیان و تولید دانش و تدوین برنامه‌های توسعه استان با همکاری آستان قدس نیز از دیگر موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.

بهاروند تهیه برنامه‌های کاری فعالیت‌های فناوری و تولید دانش و همکاری برای تسهیل فرآیند اخذ مجوزها و برقراری ارتباطات بین‌المللی و مشارکت علمی آستان قدس در تولید دانش فنی و همکاری مستمر در راستای ایجاد شتاب‌دهنده‌ها و برگزاری استارت‌آپ‌ها در استان را از جمله تعهدات آستان قدس در این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044239

وب گردی

وب گردی