مسابقات کبدی دانشگاه آزاد، اسفندماه در تهران برگزار می‌شود

برگزاری مسابقات کبدی دانشگاه آزاد، اسفندماه در تهران قطعی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، یک دوره مسابقه سراسری کبدی در اسفندماه در تهران برگزار می شود.

ماهرخ دانش مسئول برگزاری این مسابقات با تایید این خبر به خبرنگار ایسکانیوز گفت: در نشست کمیته برگزاری مسابقات بزرگداشت روز دانشجو، این موضوع قطعی شد. برای شروع حضور چهار تیم در دو بخش بانوان و آقایان قطعی است؛ اما برآورد ما حضور حداقل ده تیم در هر کدام از این رقابت هاست. به زودی دعوتنامه های شرکت در این مسابقات برای تمام استان ها ارسال می شود.

مربی تیم ملی نوجوانان کشور تاکید کرد: برای تاسیس مدارس تخصصی کبدی مکاتبات لازم صورت گرفته است؛ ضمن اینکه برای همکاری با مدارس سما نیز برنامه های مشخصی داریم. قصد ما این است که از طریق مدارس سما استعدادیابی سراسری در مقطع نونهالان و نوجوانان را انجام دهیم. در فدراسیون کبدی در همین سن در کشور استعدادیابی انجام می دهیم و می شود از همین تجربیات در مدارس سما نیز به خوبی بهره برد.

نایب رئیس انجمن کبدی فدراسیون ورزش های کارگری در ادامه تاکید کرد: برای توسعه کبدی در دانشگاه آزاد پتانسیل های بسیار زیادی وجود دارد و امیدواریم بشود این رشته ورزشی جذاب، دوست‌داشتنی و کم‌هزینه را در دانشگاه توسعه داد. هفته آینده به مناسبت روز دانشجو دو دوره مسابقات کبدی در استان های مختلف برگزار می شود و مسابقات مدنظر ما هم در اسفندماه صورت می گیرد. امیدوارم مسابقات کبدی بیشتر و بیشتر جدی گرفته شود تا این رشته سنتی، جذاب و کم هزینه جایگاه بهتری در دانشگاه های کشور پیدا کند.

پایان پیام/

کد خبر: 1044252

وب گردی

وب گردی