مجوز تشکل‌های دانشجویی غیرفعال دانشگاه آزاد اسلامی لغو می‌شود

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد مشهد، محمد قربانی گلشن‌آبادی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی که در واحد مشهد برگزار شد، گفت: تشکل هایی که فعال نیستند، پروانه فعالیت آنها لغو می شود.

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای برگزاری برنامه های سیاسی اسلامی و فرهنگی نداریم، خاطر نشان کرد: مدیران دانشگاهی باید طوری برنامه ریزی کنند تا تمامی برنامه های سیاسی و فرهنگی دانشگاه با محوریت دانشجویان انجام شود.

وی گفت: جریان های معاند نظام به لحاظ تئوریک از شعارهای سوسیالیستی، اهمیت دادن به ناسیونالیسم، فضای سایبری و ... استفاده می کنند تا برای جوانان و دانشجویان جذابیت داشته و آنها را به سمت خود جذب کنند.

مسعود طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در این جلسه بر فعال کردن تشکلهای دانشجویی در دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: با توجه به دو واقعه 16 آذر (روز دانشجو) و انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیش رو داریم، ایجاد نشاط سیاسی فرهنگی و شور و شوق انتخاباتی در دانشجویان ضروری است.

حجت الاسلام مهدوی نسب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تشکلهای سیاسی اسلامی مکانی برای مشق مدیریت است، چرا که باید نیروسازی و کادرسازی برای جامعه در دانشگاه صورت گیرد.

وی خواستار ارتباط قوی مدیران با دانشجویان و دبیران تشکلهای سیاسی اسلامی شد و افزود: رؤسای دانشگاهها باید برای رسیدن و دستیابی به دانشگاه تراز انقلاب تلاش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044254

وب گردی

وب گردی