برگزاری دومین نشست راهبری منطقه‌ای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد

دومین نشست راهبری منطقه‌ای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دومین نشست راهبری منطقه ای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان با محوریت هم اندیشی با حضور معاونان و مدیران ستاد مرکزی باشگاه برگزار شد.

در این نشست موضوعات مرتبط با برگزاری مسابقات درون واحدی و ملی، طرح های دانشجویی، انجمن های علمی دانشجویی و فعالیت باشگاه در حوزه‌های دانش‌‌آموزی مطرح شد.

دو کارگاه تخصصی نیز با موضوعات برگزاری موفق مسابقات (دانش آموزی و دانشجویی) توسط علیرضا زیگلری مدیرکل مسابقات و المپیادهای دانش‌آموزی و علیرضا عموعابدینی مدیرکل مسابقات و رویدادهای دانشجویی تشکیل شد.

مهندس امیر جدیدی مدیر کل هدایت و توانمندسازی دانش آموزی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان نیز در نشست راهبری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از فعالیت ستاد مرکزی باشگاه در خصوص عقد تفاهم نامه هایی با مراکز معتبر علمی، پژوهشی و نخبگان در راستای توانمندسازی اعضا، ایجاد بسترهای لازم و برقراری ارتباط با سازمان‌ها و ارگان ها برای ارائه تسهیلاتی با موضوعات اشتغال، امریه سربازی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044264

وب گردی

وب گردی