واحدهای دانشگاهی در فعالیت‌های فرهنگی خلاقیت و نوآوری داشته باشند

نشست شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استان‌ها و واحدهای منتخب دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین کلانتری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی مراکز استانها و واحدهای منتخب که امروز در مجتمع حافظ برگزار شد، گفت: دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی جزو اولویت های اصلی و اساسی دانشگاه آزاد اسلامی است که باید در دستور کار جدی واحدها و مراکز آموزشی قرار گیرد.

وی عملکرد فرهنگی بیشتر واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی را قابل قبول و مثبت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه حرکت های جدی و امیدوار کننده ای در زمینه اجرای دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی در واحدهای دانشگاهی آغاز شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: واحدهای دانشگاهی در فعالیت های فرهنگی خلاقیت و نوآوری داشته باشند و برنامه ها را با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی منطقه و شهر خود اجرا کنند.

کلانتری به برنامه های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو اشاره و تصریح کرد: معاونان فرهنگی و دانشجویی در نظر داشته باشند که ویژه برنامه های این روز، ماهیت و هویت دانشجویی داشته باشد و به طور مستقیم توسط خود دانشجویان برگزار شود. معاونان و مدیران تنها حمایت کننده و پشتیبان فعالیت های فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: 16 آذر به جهت پاسداشت و گرامیداشت خون سه دانشجوی شهید، «روز دانشجو» نامگذاری شده، بنابراین روز جشن و شادمانی نیست و باید به این مسأله مهم توجه داشته باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با اشاره به میزبانی این دانشگاه در برگزاری سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی متولی و برگزار کننده بزرگترین رویداد فرهنگی در واحد شیراز است که امیدواریم میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم.

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود ارائه خدمات مناسب به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید بهترین امکانات و خدمات در بخش های مختلف همچون سالن غذا خوری، خوابگاه، ایاب و ذهاب، باشگاه های ورزشی و ... در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش تک تک مدیران، کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044266

وب گردی

وب گردی