رعایت اصول فرهنگی و منزلت اجتماعی در دانشگاه‌ مورد توجه قرار گیرد

جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قشم با دانشجویان این واحد با موضوع رعایت اصول فرهنگی و نظم آموزشی در دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد قشم- جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قشم با دانشجویان این واحد با موضوع رعایت اصول فرهنگی و نظم آموزشی در دانشگاه برگزار شد.

سراج الدین محبی رئیس واحد قشم در این جلسه گفت: دانشگاه علاوه بر اینکه محیطی علمی است قطعاً وظیفه‌ای تربیتی را نیز داراست که رشد و تعالی آن منوط به رعایت آیین نامه و بخشنامه‌‌هایی هستند که به مثابه قانون ‌باید مورد احترام قرار گیرند.

محبی افزود: رعایت شأن و منزلت دانشگاه همواره یکی از مهمترین مسائلی است که در دانشگاه‌ها باید به آن توجه ویژه شود که سرآمد آن مسئله حجاب و عفاف است. دانشجویان با احترام به نظم آموزشی و فرهنگی می‌توانند باعث پیشرفت خود و متعاقب آن ارتقاء سطح دانشگاه شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام مدیرفرهنگی واحد قشم گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف دانشگاه در طول دوران تحصیل دانشجویان کشف و رشد استعدادهای فرهنگی‌است که حوزه فرهنگی در این بخش با برگزاری همایش‌ها، برنامه ‌های مناسبتی و استعدادیابی تلاش‌ خواهد کرد تا این امر محقق شود.

در پایان جلسه دانشجویان به طرح سوال و ارائه پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و اعضای هیأت رئیسه به آنها پاسخ دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044282

وب گردی

وب گردی