توسعه دانشکده و کلینیک‌های دندانپزشکی واحد خوراسگان در دستور کار قرار دارد

دانشکده دندان‌پزشکی واحد اصفهان(خوراسگان) یکی از برترین و پر افتخارترین دانشکده های دندانپزشکی کشور است که توانسته در طول سه دهه فعالیت خود گوی سبقت را از بسیاری از رقبا برباید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) در جلسه مشترک با اعضای هیأت علمی دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه ضمن بیان این مطلب گفت: امروز بسیاری از داوطلبان کنکور رشته دندانپزشکی این واحد دانشگاهی را انتخاب اول خود در تعیین رشته می دانند و این انتخاب به واسطه تلاش ها و زحمات اساتید مجرب و متخصص این دانشکده محقق شده است.

وی افزود: رشته دندانپزشکی مطالبه اصلی و اول بسیاری از داوطلبان برجسته کنکور است و قطعا با این حجم استقبال، موظف به ارائه بهترین خدمات هستیم از این رو باید توسعه فضای دانشکده و استفاده بهینه از فضای موجود در دستور کار قرار گیرد.

دبیرهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به سطح کیفی بسیار بالای دانش آموختگان این دانشکده خاطر نشان کرد: بسیاری از مراکز درمانی در سطح کشور نگاه ویژه ای به دانش آموختگان این دانشکده دارند از این رو باید به روز ترین امکانات و خدمات در اختیار دانشجویان قرار گیرد تا بهترین متخصص را تحویل جامعه دهیم.

وی افزود: وجود دو کلینیک تخصصی دندانپزشکی در داخل و خارج از دانشگاه و فعالیت عملی و حرفه ای دانشجویان در این دو کلینیک سبب شده تا علاوه بر ارائه خدمات درمانی به اقشار جامعه، بتوانیم دانشجویانی توانمند و دندانپزشکانی کارآزموده تحویل جامعه دهیم.

نجفی تصریح کرد: همه ما در دانشگاه حول واژه فاخر دانشجو گردهم آمده ایم و موظفیم تا بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه کنیم از این رو تلاش می کنیم تا با ایجاد سراهای نوآوری در زمینه دندانپزشکی به پرورش استعدادها، خلاقیت‌ها و توانمندسازی دانشجویان این رشته اقدام کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044294

وب گردی

وب گردی