انعقاد ۳۳ تفاهمنامه  در گردهمایی فناورانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از انعقاد ۳۳ تفاهمنامه به ارزش ۹۳۸ میلیارد تومان در گردهمایی فناورانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: 241 مذاکره B2B نیز در حاشیه این گردهمایی انجام شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از صندوق و نوآوری و شکوفایی، سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، در مراسم اختتامیه گردهمایی ارائه فناوری‌های نوین در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گزارشی از نتایج این رویداد ارائه کرد و گفت: رویدادهای تخصصی به منظور تامین نیازهای فناورانه صنایع مختلف برگزار می‌شود و این رویداد نیز به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شد که نزدیک به 400 نفر برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده بودند.

وی به میزان استقبال از این رویداد اشاره کرد و گفت: تعداد 102 شرکت‌ نیز در نمایشگاهی که در حاشیه این رویداد به منظور نمایش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در حوزه پیشگیری و مقابله با قاچاق برپا شده بود، شرکت کردند.

ملکی‌فر ادامه داد: همچنین در این گردهمایی هشت نشست برای ارائه نیازهای فناورانه دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار و یک نشست نیز توسط یک شرکت دانش بنیان برای معرفی توانمندی‌های آن ارائه شد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی تعداد مذاکرات تجاری یا جلسات انجام شده در این گردهمایی را ۲۴۱ مورد اعلام کرد و گفت: ۳۳ تفاهمنامه نیز به ارزش ۹۳۸ میلیارد تومان بین شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی منعقد شد که امیدواریم هرچه سریع‌تر منجر به عقد قرارداد شوند. البته این پایان راه نیست و رویدادهای تخصصی صندوق نوآوری و شکوفایی با دستگاه‌های مختلف کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

وی رویدادهای فناورانه صندوق نوآوری و شکوفایی تا پایان سال را به این شرح عنوان کرد: در ماه جاری رویدادهایی مرتبط با صنعت گاز، صنایع فرودگاهی، صنایع کاشی و سرامیک و صنایع خلاق برگزار خواهیم کرد. در دی ماه نیز رویدادهایی شامل صنایع پلیمر، انرژی و محیط زیست، امنیت فناوری و اطلاعات و بهمن ماه نیز رویداد صنایع معدنی و صنایع زراعی برپا می‌شود. دو رویداد خدمات مالی و فین تک نیز در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044330

وب گردی

وب گردی