معین شدن تاریخ عرضه مدل جدید موتورولا

برخی مشخصات و تاریخ عرضه Motorola One Hyper اعلام شد.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، موتورولا که با عرضه نسخه جدید مدل افسانه‌ای دنیای تلفن های همراه Razr، سر و صدای فراوانی در بازار گوشی های هوشمند به راه انداخته بود ، می خواهد یکی دیگر از مدل هایی که کاربران مدت ها منتظر آن بودند را معرفی کند . این مدل همان Motorola One Hyper معروف است.

One Hyper ویژگی خاصی ندارد که باعث برجسته شدن آن در دنیای تلفن های همراه شود، با این حال اولین گوشی موتورولا با یک دوربین پاپ آپ است.

تاریخ معرفی Motorola One Hyper

این گوشی در تاریخ 3 دسامبر در برزیل رسما معرفی می شود. پوستر رویداد به وضوح نشان داد که این دستگاه از یک دوربین پاپ آپ برخوردار است، با این حال مشخصات دوربین با جزئیات آن ماه گذشته منتشر شده بود.

در قسمت جلوی این دستگاه از دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده شده است. در پشت، دوربین 64 مگاپیکسلی با یک دوربین دارای سنسور عمق 8 مگاپیکسلی همراه است.

صفحه نمایش IPS LCD و 6.39 اینچی با رزولوشن +Full HD خواهد بود. این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 675 تغذیه می شود. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت گوشی در حال حاضر اعلام نشده است، با این حال این دستگاه از نظر مشخصات سخت‌افزاری بین مدل های Moto One Vision و One Zoom قرار دارد. این جایگاه می تواند ایده ای در مورد قیمت گوشی به علاقمندان آن ارائه بدهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044365

وب گردی

وب گردی