چهارمین اداره کل منطقه‌ای نظارت، ارزیابی و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی  در کرمان افتتاح شد

چهارمین اداره کل منطقه‌ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه شش شامل استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در واحد کرمان افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کرمان، چهارمین اداره کل منطقه‌ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه شش شامل استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان با حضور عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در واحد کرمان افتتاح و محسن مرادی به عنوان مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

علیرضا منظری توکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: از فعالیت های بسیار خوب و ضروری که توسط دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی که به تاسی از دستورات حاکمیتی امام علی(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه قرار گرفته، راه اندازی مرکز بازرسی و نظارت در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی گفت: هوشمندی، تقوا و تیزهوشی یکی از ویژگی های بازرسین و ناظرین است که در دانشگاه آزاد اسلامی این مسائل به خوبی مورد گزینش قرار گرفته است.

منظری توکلی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: حوزه بازرسی باید همواره در آزمون ها دقت کافی را داشته باشند، چرا که انقلاب شکوهمند اسلامی حاصل خون هزاران شهید بسیجی است که جانفشانی و خون آن ها نباید پایمال شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار داشت: مسئولیت های دنیوی حق و امتیازی برای افراد محسوب نمی شوند، بلکه وظایفی هستند که انسان های مؤمن و معتقد برای انجام آن ها باید تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای همه مسئولان، خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار است که باید قدر آن را بدانند و تکلیف خود را به درستی انجام دهند.

در ادامه این مراسم محسن مرادی به عنوان مدیرکل بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد و از زحمات مدیران بازرسی سابق استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044370

وب گردی

وب گردی