فناوری نمایشگر آیفون های جدید تغییر می کند

این گونه به نظر می رسد که اپل می خواهد برای مدل های جدید آیفون فقط از مانیتورهای تولید شده توسط سامسونگ استفاده کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، هم اکنون اپل از مانیتورهای سامسونگ برای مدل های مختلف آیفون استفاده می کند ولی بر اساس اخباری که اخیرا منتشر شده اپل می خواهد از تکنولوژی صفحه نمایش Y-OCTA برای مدل های جدید آیفون استفاده کند.

طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط ETNews ، سامسونگ تنها تامین کننده صفحه نمایش آیفون با صفحه نمایش 5.4 و 6.7 اینچی خواهد بود. همانطور که می توانید تصور کنید این مدل ها عبارتند از: iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max.

iPhone 12 Pro می تواند با صفحه نمایش Y-OCTA عرضه شود

نمایشگرهای Y-OCTA از فناوری تشخیص لمس داخل سلولی استفاده می کنند. بنابراین ، استاندارد OLED و لایه لمسی روی صفحه نمایش های LCD در این صفحه ها وجود ندارد. بنابراین ، صفحه نمایش نازک تر می شود ، در حالی که هزینه کاهش می یابد.

آیفون 12 از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی بهره خواهد برد و این نمایشگرها توسط سامسونگ و ال جی تامین می شوند. البته احتمال دارد یکی از بزرگترین تأمین کنندگان آیفون 6.1 اینچی BOE باشد.

سال 2020 برای آیفون ها سالی بسیار پر جنب و جوش خواهد بود: اندازه صفحه نمایش با کیفیت بهتر ، طراحی شبیه به آیفون 4 ، سنسور سه بعدی ، پشتیبانی 5G و 6 گیگابایت رم برای کاربران عرضه خواهد شد.

از زمان عرضه گلکسی نوت 7 به بعد، سامسونگ از پنل های Y-OCTA در تلفن های خود استفاده کرده است. دلیل اینکه اپل استفاده از آن را به تعویق انداخت ، به این دلیل بود که این فناوری را ناکارآمد می دانست. با این حال ، اکنون اینگونه تصور می کند این تکنولوژی به بلوغ رسیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044383

وب گردی

وب گردی