سامانه «پژوهشیار» سرعت رسیدگی به طرح‌های پژوهشی را افزایش می‌دهد

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان اظهار کرد: با توجه به اینکه همه امور مرتبط با طرح‌های تحقیقاتی در سامانه پژوهشیار انجام‌پذیر است در نتیجه سرعت رسیدگی به طرح‌های پژوهشی بسیار زیاد خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیورز، محمداحسان مسیبیان مدیر تحصیلات تکمیلی واحد تویسرکان در حاشیه کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه پژوهشیار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان گفت: این سامانه دارای زیرسیستم‌های متعددی بوده که سامانه‌های اصلی آن شامل طرح‌های تحقیقاتی، پایان‌نامه‌ها، مقالات و فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی است.

وی افزود: در این سامانه همه فرآیندها طرح‌های تحقیقاتی شامل ارسال، بررسی، داوری، کارشناسی، عقد قرارداد و گردش طرح به‌صورت کاملاً الکترونیکی و با استفاده از سامانه‌های اطلاع‌رسانی انجام می‌پذیرد.

مسیبیان با توجه به برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه آموزشی توسط مهندس راضیه یوسفی کارشناس بخش پژوهش واحد همدان و از دانش‌آموختگان واحد تویسرکان برگزار شد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان افزود: در سامانه پژوهشیار، همه دانشجویان، استادان و اعضای هیئت علمی دارای سمت، دارای وظایف از پیش تعیین شده‌ای هستند که در این جلسه آموزشی سعی شد تا حد امکان با این وظایف آشنا شوند.

مسیبیان عنوان کرد: در همین راستا و به‌منظور افزایش تسلط اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان و دانشجویان قرار شد جلسات و کارگاه‌های آموزشی بیشتری در آینده نزدیک برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044406

وب گردی

وب گردی