رابط کاربری جدید LG  معرفی شد

LG رابط کاربری جدید خود LG UX 9.0 را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم‌و‌فناوری ایسکانیوز، ال جی علی‌رغم ضرر قابل توجه در صنعت تلفن های هوشمند همچنان به کار خود ادامه می دهد و رابط کاربری جدیدی را معرفی کرده است. LG UX 9.0 باوجود ایجاد تجربه دلپذیر برای کاربر، به دلیل شباهت آن به رابط One UI، مورد انتقاد قرار گرفته است.

یکی از نوآوری‌هایی که UX 9.0 با خود به ارمغان می آورد، حالت تاریک است که امروزه ضروری است. این حالت نه تنها باعث صرفه جویی در انرژی می شود بلکه به کاهش خستگی چشم در شب نیز کمک می کند.

رابط کاربری LG UX 9.0 معرفی شد

LG G8X ThinQ اولین تلفنی خواهد بود که از این رابط جدید، که در آن از گالری تا پخش موسیقی کاملاً بازسازی شده است، استفاده می کند.

درحالی که برای استفاده راحت تر اپلیکیشن ها، کنترلرها در پایین گوشی قرار گرفته اند، آیکون پیام رسان ها بزرگتر شده اند و کلیک روی آن ساده تر است. به همین ترتیب، افراد می‌توانند به شیوه بهتری گروه‌بندی شوند.

در حالی که ظاهر برنامه موسیقی کاملاً تازه شده است‌، کاربران می توانند موارد مورد علاقه خود را در برنامه آلبوم بسیار سریع تر پیدا کنند و به گروه ها تقسیم کنند. هیچ تاریخی برای عرضه رابط کاربری جدید ال جی اعلام نشده است.

اینگونه به نظر می رسد که رابط کاربری جدید LG که از هم‌اکنون کاربران را هیجان زده کرده است، تا اواسط سال 2020 با مدل های جدید این شرکت روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044433

وب گردی

وب گردی