مناجات خوان دعای سحر ماه رمضان  به سختی حرف می زند/ وعده‌ای که محقق نشد!

استاد سیدقاسم موسوی قهار که نوای بی‌نظیر و سِحرانگیز او در دعا و مناجات‌خوانی در ذهن تمام ایرانیان است، این روزها در بیمارستان بستری است. براساس گفته‌های همسر وی، این روزها این صاحب حنجره طلایی، نیازمند توجه مسئولان و پزشکان است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، استاد سیدقاسم موسوی قهار که نوای بی‌نظیر و سِحرانگیز او در دعا و مناجات‌خوانی در ذهن تمام ایرانیان و حتی مسلمانان ماندگار است، این روزها در بیمارستان بستری است. او که روزگاری صاحب حنجره طلایی بود، به علت عفونت شدید در حنجره، متأسفانه به سختی سخن می‌گوید.

براساس این گزارش، رهبری مقدم همسر موسوی قهار با اشاره به آخرین وضعیت وی گفت: روز ششم آذرماه به دلیل عفونت شدید حنجره همسرم، به پزشک مراجعه کردیم که با بررسی‌های صورت گرفته اعلام شد، نیاز است تا یک متخصص گوش، حلق و بینی او را معاینه کند، به همین دلیل به بیمارستان امیراعلم تهران مراجعه کردیم و پس از بررسی‌های اولیه، او را بستری کردند.

مناجات خوان دعای سحر های ماه رمضان به دلیل مشکلات ایجاد شده، هیچ ماده غذایی حتی آب نمی‌تواند بخورد و بسیار هم ضعیف شده است

وی افزود: بعد از گذشت ۴ روز، هنوز پزشکان نتیجه قطعی از معاینات خود اعلام نکرده‌اند و منتظر پاسخ آنان هستیم تا مشخص شود، آیا نیازمند عمل مجدد است یا خیر؟

رهبری مقدم گفت: همسرم به دلیل مشکلات ایجاد شده، هم‌اکنون هیچ ماده غذایی حتی آب نمی‌تواند بخورد و بسیار هم ضعیف شده است. امیدوارم به زودی جواب نهایی از سوی پزشکان اعلام شود و برای روند درمان وی تصمیم‌گیری شود.

همسر موسوی قهار با اشاره به حضور جمعی از قاریان، مداحان اهل‌بیت (ع) و مسئولان رسانه‌ملی برای عیادت گفت: افرادی از شورای عالی قرآن برای عیادت حضور پیدا کردند که به آنان اعلام کردم، بنا بود براساس وعده داده شده، استاد از ماه رمضان تحت پوشش بیمه قرار گیرد تا بخشی از هزینه‌های درمانی پرداخت شود اما هنوز این مهم انجام نشده است.

وی ادامه داد: استاد موسوی قهار هم‌اکنون آرتروز شدید گردن نیز دارند و تحت فیزیوتراپی است، همچنین هزینه‌های درمان حنجره نیز بسیار بالاست که نیاز است، از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

برای این مناجات‌خوان، قاری، مداح و شاعر ۷۱ ساله که دعای سحرهای ماه مبارک رمضانش هیچ‌گاه از یادها نمی‌رود، آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1044450

وب گردی

وب گردی