مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج  برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور حسن شمشادی از خبرنگاران جبهه مقاومت و کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی کشور در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد. در ابتدای این مراسم، مرتضی رفیعی بصیری مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج با سخنان مبسوطی در خصوص فداکاری ها و ایثارگری های بسیجیان گفت: پیرجماران ما بسیج را لشکر مخلص خدا نامید و این اخلاص جز ذات اقدس باری تعالی وامدار کسی نیست.

در ادامه حسن شمشادی از خبرنگاران جبهه مقاومت و کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی کشور با اشاره به سخنان فرمانده کل قوا در جمع بسیجیان درباه بی همتایی بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سخن گفت و افزود: ایشان می فرمایند که بسیج مستضعفان از روز اولی که به وجود آمد هیچ مشابه و نظیری در دنیا نداشت.

وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری که طی آن تاکید شده است بسیج بزرگترین شبکه اجتماعی، فرهنگی و نظامی است؛ به تحلیل مسائل روز کشور در وقایع اخیر جامعه و تحلیل علل و عوامل مداخله‌گر در آن پرداخت.

شمشادی با تشریح اینکه براساس یک دیدگاه کارشناسانه و نظر سران سه قوه تصمیمی در کشور گرفته شد، به بیان دلایل ورود مقام معظم رهبری در خصوص آن پرداخت و گفت: اگر ایشان سکوت می کردند و از سران سه قوه حمایت نمی کردند اولین پرسش مطرح شده همین بود که چرا در برابر مسئله ای به این اهمیت، که با چنان شرایطی در جامعه مواجه شده است و تمام ابعاد زندگی و امنیت مردم را تحت تاثیر قرار داده، سکوت کرده اند.

وی با بیان گوشه هایی از مشکلات موجود در کشور، با ارائه دیدگاه ها و مطالب کارشناسان مختلف تصریح کرد: در جمع دانشگاهی باید کارشناسانه و بر اساس آمار و مستندات صبحت کرد تا بصیرت افزایی در جامعه محقق شود.

شمشمادی در پایان اظهار داشت: بایستی قدردان خون عزیزانی باشیم که برای امنیت ما از جان خود گذشته اند و نسبت به مسائلی که پیرامون ما اتقاق می افتد بصیرت داشته باشیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.

در ادامه این مراسم ضمن اجرای سرود توسط گروه سرود میقات از استادان، کارکنان و دانشجویان بسیجی واحد کرج تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044486

وب گردی

وب گردی