پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» در یونان جایزه برد

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» روایتی از این داستان مشهور که امیرهوشنگ معین آن را ساخته، در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن ماراتن یونان اول شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» ساخته امیرهوشنگ معین موفق به دریافت جایزه اول پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن ماراتن یونان شد.

براساس این گزارش این پویانمایی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۲۰۱۸ است که تاکنون جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» یک انیمیشن دیجیتالی است که در آن کودکان، داستان آشنای گرگ و بزغاله‌ها را در مدرسه به شکل نمایشِ عروسکی به اجرا در می‌آورند و بزِ مادر در فراغ بزغاله‌هایش و گرگِ خشمگین در تنهایی‌اش، با هم رودررو می‌شوند و مثل همیشه گرگ شکست می‌خورد.

این فیلم روز ۲۹ آبان ۱۳۹۸ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۹) در گروه مسابقه ۲ در مدرسه هنرهای زیبای شهر آتن نمایش داده شد. هم‌چنین جوایز دوم و سوم این جشنواره به ترتیب به فیلم‌های «موج گرم» از یونان و «اسکرمبلد» از کشور هلند اهدا شد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن ماراتن از ۲۰ آبان تا ۳ آذر ۱۳۹۸ (۲۰ تا ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹‌) در شهر آتن کشور یونان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044494

وب گردی

وب گردی