تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی عازم مسابقات بین‌‌‌‌المللی چین می‌‌‌‌‌شود

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی سال آینده عازم مسابقات بین‌المللی چین می شود. تصمیم گرفتیم میانگین سنی تیم را کاهش دهیم که برای حضور در این رقابت‌ها مشکلی نداشته باشیم.

کیوان شیرآقایی سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباه وضعیت این تیم گفت: تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی با ده سال سابقه حضور، یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین تیم های لیگ ووشوی کشور است و اعتبار بسیار خوبی هم دارد. ما سال قبل در حالی سوم شدیم که در دو هفته اول مسابقات شرکت نکرده بودیم؛ اما با در نظر گرفتن همان دو باخت تشریفاتی هم به عنوان سومی رسیدیم.

سرمربی تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: از سه ماه قبل که فعالیت تیم ووشو برای فصل جدید تایید شد، برای جذب نفرات جدید رایزنی هایی انجام شد و تغییراتی در تیم ایجاد کردیم. در رشته تالو مشکل داشتیم و در فصل جدید مسابقات در این رشته از استادانی استفاده می کنیم که جزو مربیان خوشنام در این سبک هستند.

وی تاکید کرد: از دو هفته پیش که مسابقات انتخابی تیم ملی در استان البرز به پایان رسید تیم را تشکیل دادیم و بعد از برگزاری یک اردوی سه روزه و زیر نظر گرفتن بازیکنان مد نظر، به ترکیب نهایی تیم خود رسیدیم. در حال حاضر، تیم ما برای حضور در مسابقات آمادگی لازم را داراست و هفته آینده با تیم پاس ناجا بازی افتتاحیه لیگ را برگزار می کنیم. پاس فصل قبل قهرمان این رقابت ها شد و امسال در کنار پارس جنوبی یکی از رقیبان ما برای قهرمانی است.

شیرآقایی در ادامه افزود: سال آینده تیم ووشوی دانشگاه آزاداسلامی عازم مسابقات بین المللی چین می‌شود. تصمیم گرفتیم میانگین سنی تیم را کاهش دهیم که برای حضور در این رقابت ها مشکلی نداشته باشیم. امسال با میانگین زیر بیست و سه سال در مسابقات شرکت می کنیم. نفرات خوبی را هم جذب کردیم که همگی سابقه ملی و جهانی درخشانی دارند.

سرمربی تیم وووشو در پایان گفت: امسال با تقویت تیم تالو و جذب نفرات جدید در کادرفنی و بازیکنان، برای قهرمانی در لیگ ووشو وارد مسابقات می شویم و قصدی برای واگذاری آن به تیم های رقیب نداریم. تمرینات جدی و سنگینی را پشت سر گذاشتیم که بدون تردید با تلاش و پشتکار مداوم به موفقیت های چشمگیری می رسیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044499

وب گردی

وب گردی