سرپرست دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی معرفی شد

سرپرست دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور جمعی از مسئولان و دانشگاهیان معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اراک، آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک صبح امروز با حضور حسین کلانتری دبیر هیئت امنا و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک و برخی از استادان و کارکنان برگزار و علی لعل‌بار به عنوان سرپرست دانشکده مدیریت معرفی و از تلاش علی سرور یعقوبی قدردانی شد.

کلانتری در این آیین، ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک را در ارتقای سطوح مدیریتی مؤثر دانست و رسیدگی مطلوب به امور آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان و احترام به شخصیت افراد و حفظ جایگاه آنان را خواستار شد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی، استادان و کارکنان دانشکده به سمت فناوری و نوآوری و پژوهش‌های کاربردی سوق پیدا کنند و در راستای ایجاد تحولات بنیادین در دانشگاه گام‌های مؤثری بردارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی پایش رشته‌های موجود و ایجاد و گسترش رشته‌های میان‌رشته‌ای و جدید، ارتباط مؤثر با سازمان مرکزی، معاونت‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی برای اخذ مجوزها، ارتباط مؤثر و اثربخش با دستگاه‌های اجرایی، صنعت و جامعه، نظارت بر فعالیت و عملکرد اعضای هیئت علمی و سایر کارکنان دانشکده، مشاوره در امور پژوهشی، آموزشی، تولیدی، بازرگانی و ... در حوزه‌های مرتبط به صرفه و صلاح دانشگاه را از وظایف سرپرست جدید دانشکده مدیریت عنوان کرد.

وی ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه، مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان، تنوع‌بخشی به درآمدهای دانشگاه،کمک در اجرای دوره‌های آموزشی ـ تخصصی و مهارتی، راه اندازی تورهای پروژه‌یاب در دانشکده، برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران گروه و اعضای هیئت علمی و تبیین بخشنامه، سیاست‌های پژوهشی و بودجه‌ای دانشگاه را از مهم‌ترین شرح وظایف سرپرست جدید دانشکده مدیریت واحد اراک برشمرد.

علی لعل‌بار سرپرست جدید دانشکده مدیریت دارای مدرک دکتری حسابداری و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک سوابقی مانند معاون اداری و مالی علوم و تحقیقات استان مرکزی (۹۲-۹۳)، حسابرس دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مرکزی (۹۳ _۹۷)، پژوهشگر برتر دانشگاه در سال ۹۳، کارشناس رسمی دادگستری به مدت ۱۰ سال و تألیف بیش از ۱۰ جلد کتاب در کارنامه مدیریتی ایشان به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044525

وب گردی

وب گردی