کارگاه آشنایی با نرم افزارهای محتواسازی جهت تدریس آنلاین در سما بندرعباس برگزار شد

کارگاه آشنایی با نرم افزارهای محتواسازی برای کلاس ها، تدریس آنلاین و تعاملی با حضور قادری دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی در مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاون آموزش عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد بندرعباس هدف از برگزاری این دوره را توانمندسازی مدیران، کادر اجرایی و مدرسین مدارس سما یاد کرد و گفت: این کارگاه جهت آشنایی بیشتر و استفاده از نرم افزارهای آموزشی مربوط به تولید محتوا و تدریس تعاملی و آنلاین برگزار شد.

احسان محمدی نژاد افزود: بالا بردن کیفیت آموزشی با بهرمندی ازنرم افزارهای جدید و به روز، با کاربری نوآورانه و کاربردی در راستای توانمند سازی نیروی های مدارس سما از برنامه های مهم این مجموعه است که جز برنامه های بلند مدت این حوزه دانشگاهی است.

وی افزود: با استمرار بخشیدن به دوره های توانمندسازی مدیران و آموزگاران مدارس به طور حتم شاهد ارتقا سطح فناوری های نوین در سطح شهرستان بندرعباس هستیم که استقبال و اولویت دانش آموزان برای انتخاب مدارس سما خود گواه این ادعاست.

در این کارگاه اکثریت مدیران و کادر اجرایی سما همراه با اظهار رضایت از برگزاری این کارگاه های تخصصی، خواستار ادامه بخشیدن و برگزاری دوره های مشابه برای ارتقا سطح علمی مدیران و آموزگاران سما شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044531

وب گردی

وب گردی