راه یابی تیم دانشجویی واحد لاهیجان به مسابقات بین المللی برنامه نویسی

مرحله مقدماتی مسابقه بین المللی برنامه نویسی دانشجویی (ICPC) منطقه غرب آسیا به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و به صورت اینترنتی برگزار شد و ۳ تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان موفق به کسب جواز راهیابی به مرحله بعد شده اند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از لاهیجان، در مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی، تیم های ۳ نفره و با استفاده از رایانه شخصی خود شرکت می کنند و به 10 سوال محاسباتی و الگوریتمی پاسخ داده می شود. حل تعداد سوال های بیشتر در مدت زمان کم تر همراه با درصد خطای کمتر از معیارهای اخذ امتیاز است و در مرحله مقدماتی، هر تیم که بتواند موفق به حل حداقل 1 سوال شود، جواز شرکت در مسابقه منطقه ای را به صورت حضوری کسب می کحد.

در مرحله مقدماتی سه تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان متشکل از دانشجویان ورودی های 94،96 و 98 در این مسابقه شرکت کردند، دو تیم با حل 3 مسئله و یک تیم با حل 1 مسئله توانستند سهمیه مسابقه منطقه ای شریف را کسب کنند.

با توجه به قوانین مسابقات فقط یک تیم با نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، از میان نفرات سه تیم فوق تشکیل و به مسابقه منطقه ای که در تاریخ 28 و 29 آذر به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد، اعزام می شود.

عرفان شکراله زاده، علیرضا روشناسان و وفا پورتوکلی اعضای تیم scc liau ، حسین صفری، سارگل جعفری و محمدرضا کسرایی اعضای تیم Liau و عرفان نجف زاده، عماد علیزاده و امیر رضا بالاپور اعضای تیم دانشجویی Noob Programmers را تشکیل دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044550

وب گردی

وب گردی