بازآفرینی الگوهای ایثار و شهادت در دستور کار قرار می گیرد

مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در گام دوم انقلاب اسلامی برنامه های عملیاتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، علی باقری مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در نشست مشترکی که با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان اصفهان برگزار شد گفت: با هدف بازآفرینی الگوهای ایثار و شهادت و بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در گام دوم انقلاب اسلامی برنامه های عملیاتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باقری بیان کرد: انتظار می رود که زمینه فعالیت پس از اتمام تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر در قالب عضو هیأت علمی و یا فعالیت‌های دانش بنیان و همکاری پژوهشی و فناوری با دانشگاه از سوی مسئولان فراهم شود، چرا که این عزیزان و خانواده‌ها شان یک بار ثابت کرده‌اند که حاضرند پای انقلاب و آرمان‌هایش از خود گذشتگی نشان دهند.

وی ضمن بیان اینکه در حال حاضر با دارا بودن بیش از 2300 دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحد اصفهان(خوراسگان)، این واحد دانشگاهی از توانمندی بالقوه‌ای در این زمینه برخوردار است افزود: در حال حاضر ظهور چشمگیری در خصوص نقش آفرینی فرزندان شاهد و ایثارگر در حوزه فعالیت های دانش بنیان شاهد نیستیم و امیدواریم که با تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه و همزمان با بهره‌گیری از سند راهبردی گام دوم انقلاب، فعالیت‌ها موثرتری را از این عزیزان شاهد باشیم.

باقری خاطر نشان کرد: در جایی که جهاد علمی و اقتصادی در همه جای کشور و در همه سطوح، مد نظر رهبر معظم انقلاب است، این نخبگان می‌توانند امین دانشگاه باشند و برای پیشرفت کشور و برای واگذاری کرسی‌های تدریس و دانش‌بنیان و فعالیت‌های پژوهشی و گام برداشتن در جهت تحقق دانشگاه کارآفرین و جامعه محور از ظرفیت این عزیزان استفاده شود.

مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) تصریح کرد: خدمت در عرصه ایثار و شهادت یک عبادت است و دانشگاه آمادگی خود را جهت همکاری همه جانبه با این عزیزان بخصوص انجام خدمات مشاوره‌ای به خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران اعلام می‌دارد تا بتواند بخشی از دین خود را در این زمینه ادا کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044572

وب گردی

وب گردی