ثبت نام انتخابات در فرمانداری تهران/«مصلی»؛محل نام‌نویسی داوطلبان

پس از دستور وزیر کشور، ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط فرمانداری تهران در محل مصلای امام خمینی آغاز شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، براساس اطلاعیه وزارت کشور ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸صبح امروز ( یکشنبه) ۱۰ آذر ماه لغایت ۱۶ آذر ماه در فرمانداری تهران آغاز شد.

با توجه به تجربه سال‌های گذشته و محدودیت مکانی در فرمانداری تهران، تصمیم گرفته شده است که متقاضیان و داوطلبان که تمایل دارند ثبت نام خود را در فرمانداری به ثبت برسانند در محل استقرار پیشنهادی یعنی مجموعه چهل سرای مصلای تهران و ساختمان شماره ۲ فرمانداری تهران حضور پیدا کنند.

بنا بر گزارش خبرنگار مهر از محل ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی فرمانداری تهران، سیستم های ثبت اطلاعات افراد آماده و مجریان در محل تعیین شده حضور داشتند. علاوه بر آن تعدادی از داوطلبان نیز روی صندلی های موجود در محیط منتظر آغاز رسمی ثبت نام هستند.

نحوه ثبت نام به گونه ای طراحی شده است که داوطلبین از طریق دستگاه نوبت دهی در صف انتظار ثبت نام قرار می گیرند.

نوبت دهی از شماره ۱۰۰ شروع می شود و تا این لحظه ۵ نفر از طریق اخذ نوبت در صف ثبت نام کنندگان قرار گرفته اند.

ثبت نام از ساعت ۸ شروع شده است و اولین شماره ثبت نام کنندگان به یک خانم اختصاص دارد. این شخص دانشجوی دکترای تخصصی روابط بین الملل است و براساس گفته های خود دوره قبل نیز داوطلب نمایندگی بوده و عدم احراز صلاحیت خورده است.

نمایندگانی از وزارت علوم، اداره پست و اداره ثبت احوال نیز در کنار سایر مجریان در محل ثبت نام حضور دارند.

کد خبر: 1044575

وب گردی

وب گردی