رشد 34 درصدی دانش آموزان مدارس سما بیرجند در سال تحصیلی 99-1398

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشد 34 درصدی جمعیت دانش آموزی مجموعه مدارس سما بیرجند در سال تحصیلی 99-1398 نشان دهنده ارتقاء کیفیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این مدارس است.

به گزارش ایسکانیوز گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بیرجند، عطا الله اژدری معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: مدارس سما بیرجند در سال تحصیلی 99-1398 از رشد کمی و کیفی مطلوبی برخوردار بوده اند.

وی افزود: این روند ارتقا با همدلی و همکاری همه جانبه همکاران زحمت کش مدارس وحوزه معاونت آموزش های عمومی ومهارتی( سما) بیرجند میسر گردیده است.

اژدری با اشاره به اینکه "سما "به عنوان یک برند نظام آموزشی در حوزه تعلیم و تربیت مطرح بوده و خانواده ها با اعتماد و اطمینان فرزندان خود را در مجموعه مدارس سما ثبت نام می کنند گفت: این مساله وظیفه همه ما را در پاسخ مناسب به اعتماد شهروندان دو چندان می کند.

وی در ادامه افزود: رشد 34 درصدی جمعیت دانش آموزی مجموعه مدارس سما بیرجند در سال تحصیلی 99-1398 نشان دهنده ارتقاء کیفیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این مدارس است.

اژدری تاکید کرد: اجرای برنامه ها و اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سازمان مراکزآموزش های عمومی و مهارتی سما، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی مدارس، ارتباط دو کانون مقدس خانه و مدرسه، استفاده از پتانسیل انجمن اولیاومربیان، بهره گیری از نیروی انسانی مجرب، با تجربه و جوان و همکاری موثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند با حوزه معاونت سما از علل افزایش جمعیت دانش آموزی مدارس سما بیرجند در سال تحصیلی جاری است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044628

وب گردی

وب گردی