ثبت‌نام نقل‌و‌انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد 15 آذر آغاز می‌شود/ انتقال دانشجویان دختر به محل سکونت والدین یا همسرشان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام نقل‌و‌انتقالات دانشجویی برای نیمسال دوم 99-98 از 15 آذرماه خبر داد.

ابراهیم کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی برای نیم سال دوم گفت: از 15 آذرماه سامانه منادا آماده است که تقاضاهای نقل و انتقالات را ثبت کند؛ بنابراین دانشجویان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://monada.iau.ir درخواست‌های خود را در آن اعلام کنند.

او با بیان این که چارچوبی در سامانه منادا دیده شده و گروهی بر اساس این چارچوب تقاضاها را بررسی می‌کنند، اضافه کرد: پاسخ‌ها نیز به صورت خودکار داده می‌شوند؛ یعنی بر اساس همین چارچوب دانشجویان باید اقدام کنند اما بخشی از دانشجویان ممکن است واجد آن شرایط نباشند و به صورت خودکار پاسخی دریافت نکنند که موارد خاص شناخته شده و می‌توانند درخواستی را ارسال کنند که در کمیسیون موارد خاص یه صورت موردی بررسی می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که پاسخ این دسته از دانشجویان نیز قبل از ثبت نام نیم سال دوم به آن‌ها ارسال می‌شود، ادامه داد: به طور مثال برخی از دانشجویان شاهد و ایثارگر طبق قانون جا به جا می‌شوند و به صورت خودکار پاسخ خود را دریافت می‌کنند. بانوانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند نیز می‌توانند مدارک خود را بارگذاری کنند و به صورت خودکار پاسخ مثبت دریافت کنند.

کلانتری تاکید کرد: معلولان نیز می‌توانند درخواست خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند؛ اما افرادی هستند که مشمول هیچ موردی نمی‌شوند و مورد خاصی برای آن‌ها پیش آمده است که حتما باید تقاضای انتقال دهند که این موارد در کمیسیون موارد خاص بررسی خواهد شد.

او با بیان این که واحدهای دانشگاهی مبدأ و مقصد باید روند اجرایی پاسخگویی را پس از دریافت درخواست دانشجو از طریق سامانه، حداکثر ظرف مدت 72 ساعت انجام دهند اظهار کرد: دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی در نقل و انتقالات دانشجویی به محل سکونت والدین یا همسرشان منتقل می‌شوند که این موضوع از دو سال پیش ابلاغ شده و الان هم انجام می‌شود.

آن طور که معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفته است، دانشجویانی که بخواهند داخل استان جا به جا شوند نیز اگر دلیل خاصی برای درخواست خود داشته باشند نیز با آن‌ها موافقت خواهد شد.

کلانتری در پاسخ به این سوال که جواب نقل و انتقالات دانشجویان چه زمانی اعلام می‌شود تصریح کرد: تلاش بر این است که قبل از شروع ثبت نام بر اساس جدول آموزشی جواب‌ها قطعی شده باشد تا دانشجویانی که با انتقال آن‌ها موافقت شده بتوانند در محل جدید ثبت‌نام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز جشنواره ملی قرآن و عترت از فردا در واحد شیراز خبر داد و گفت: فردا (سه شنبه) و چهارشنبه مسابقات بخش شفاهی انجام می‌شود و روز 5 شنبه یعنی 14 آذرماه مراسم اختتامیه در جوار بارگاه احمد بن موسی الرضا (شاه چراغ) با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه و همچنین مسئولان دو وزارت‌خانه علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044673

وب گردی

وب گردی