نماهنگ سالار جنگل یک افتخار برای استان گیلان است/ تحصیل 12 هزار دانشجو در واحدهای استان گیلان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با تاکید بر اینکه نماهنگ سالار جنگل یک افتخار برای استان گیلان است تصریح کرد: استان گیلان در بُعد معنوی و سیاسی دارای شخصیت‌های بزرگی است که تا کنون به آن توجهی نشده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر دیروز در مراسم رونمایی از نماهنگ سالار جنگل که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد ضمن عرض تسلیت و گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار جنگل و 152 شهید روحانی اظهار داشت: میرزا کوچک یک روحانی مبارز، آگاه، استقلال طلب بود که 98 سال از تاریخ شهادت این مرد بزرگ شهید روحانی و با بصیرت می‌گذرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هر ساله مراسم بزرگی جهت یادبود 152 شهید روحانی و سالروز شهادت میرزاکوچک در رشت برگزار می‌شود افزود: روز دوشنبه 11 آذر نیز همانند سال‌های گذشته این مراسم در مصلی رشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری ضمن تشکر از حمایت‌های مادی، معنوی و توجه یک مرکز علمی در استان گیلان به تولید اثر ماندگار تصریح کرد: هنرمندانی که در ساخت نماهنگ " سالار جنگل " تلاش کردند افرادی با اخلاص هستند.

وی با اشاره به بسیاری از تولیدات که اگر در آن‌ها اخلاص و نگاه عمیق نباشد اثرگذاری ندارد خاطرنشان کرد: انتخاب اشعار در نماهنگ سالار جنگل قلیل‌اللفظ ولی کثیرالمعنا است و توانست در مدت زمان تنها 8 دقیقه در جان و دل مخاطب تاثیرگذار باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس با تاکید بر اینکه نماهنگ سالار جنگل یک افتخار برای استان گیلان است تصریح کرد: استان گیلان در بُعد معنوی و سیاسی دارای شخصیت‌های بزرگی است که تا کنون به آن توجهی نشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری با اشاره به اینکه شخصیت‌های بزرگی در استان گیلان در زمان مشروطه، در جنگل و در زمان و دوران طلایی انقلاب برای مبارزه با طاغوت به میدان آمدند افزود: استان گیلان دارای شخصیت‌های بزرگی همانند آیت‌الله بهجت فومنی است که به این چهره‌های ماندگار کمتر پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 12 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و 33 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند تصریح کرد: از ظرفیت دانشجویان جوان، خوش ذوق، خوش فکر و تشنه معارف باید استفاده‌های درست صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری با تاکید بر اینکه با درست استفاده کردن از ظرفیت‌های دانشجویی در بُعد هنری، علمی، دانشگاهی و حوزوی می‌توان الگویی مناسب برای آینده دنیا ترسیم کرد افزود: در معرفی شخصیت‌های علمی و بزرگ باید کوشا باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044677

وب گردی

وب گردی