پیش‌بینی ثبت نام بیش از ۳ هزار داوطلب را در تهران داریم

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تهران با بیان اینکه در حوزه انتخابیه تهران برآورد ما ثبت نام بالای ۳ هزار داوطلب است، گفت: از همین رو توصیه می‌کنیم داوطلبان سریعتر برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز نظام ملکشاهی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تهران امروز در حاشیه بازدید از روند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ساختمان شماره دو فرمانداری تهران، گفت: مدرک تحصیلی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مهمترین مشکل متقاضیان ثبت نام در انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس است.

وی با بیان اینکه براساس قانون متقاضیان باید اصل و کپی مدرک تحصیلی خود را همراه با دیگر مدارک ارائه کنند، افزود: بسیاری از افراد اصل مدرک تحصیلی خود را گم کرده اند که باید برای رفع این مشکل تاییدیه فارغ التحصیلی محل تحصیلی خود را ارائه کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تهران خاطرنشان کرد: روز اول ثبت نام به غیر از مدرک تحصیلی مشکلی در ثبت درخواست متقاضیان نداشتیم. به مراجعان توصیه می کنم که حتما پیش از مراجعه برای ثبت نام، اطلاعیه های منتشر شده در سایت های وزارت کشور، استانداری و فرمانداری را در خصوص انتخابات مطالعه کنند و حتما اصل گواهی استعفا نامه خود را ارائه دهند.

ملکشاهی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه تهران برآورد ما ثبت نام بالای ۳ هزار داوطلب است، افزود: از همین رو توصیه می کنیم داوطلبان سریعتر برای ثبت نام اقدام کنند و کار خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی بیان کرد: زمان لازم برای ثبت نام هر یک از متقاضیان ۴۵ دقیقه است و عدم ارائه مدارک لازم زمینه ای برای افزایش زمان ثبت نام آنان به حساب می آید.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تهران در پایان تاکید کرد: در حوزه انتخابیه تهران در مجموع ۱۲۰ نفر کارهای مربوط به ثبت نام متقاضیان را انجام می دهند.

ملکشاهی در پایان با بیان اینکه جوانترین متقاضی ثبت نام در روز گذشته ۳۰ ساله و ‌پیر ترین ۷۵ ساله بوده است گفت: طی دیروز و امروز ۲۲۲ نفر در مجموع در وزارت کشور و در فرمانداری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر: 1044681

وب گردی

وب گردی