دفتر جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا راه‌اندازی شد

مژگان امراللهی بیوکی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک به عنوان مدیر‌دفتر جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ورامین، حامد زارعی در جلسه معارفه مدیر دفتر جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی با تأکید بر اهمیت و رسالت این دفتر گفت: جذب دانشجویان خارجی در شرایط کنونی جهانی شدن علم، فرهنگ و فناوری باعث مشارکت فعال در روند جهانی تولید علم، تسهیل انتقال فناوری و غنی شدن فرآیند آموزش می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک نقش تأثیرگذار دانش آموختگان خارجی در توسعه فرهنگی بین کشورها را از جمله مزایای جذب دانشجویان خارجی برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت تقویت روابط بین‌الملل دانشگاهی طبق برنامه‌های کلان بالادستی و همچنین تسهیل و روان سازی فرایند جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی این حوزه با هدف پیگیری کلیه امور دانشجویان مذکور ایجاد شده است.

حامد زارعی به فراهم شدن زیرساخت‌های آموزشی، رفاهی، فرهنگی و کنسولی واحد ورامین-پیشوا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته و پس از بازدیدهای انجام شده از سوی نمایندگان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بررسی‌های کمیته اجرایی مربوط، مجوز رسمی جذب دانشجوی غیر ایرانی برای این واحد جامع دانشگاهی صادر شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1044686

وب گردی

وب گردی