برگزاری جلسه نقد کتاب «مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی» در واحد خرم آباد

در ادامه سلسله نشست های گفتمان علمی انقلاب اسلامی جلسه نقد کتابی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از خرم آباد، در این نشست که به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد خرم آباد و دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان برگزار شد کتاب « مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی » تألیف حجت الاسلام ابوطالب خدمتی با حضور ناقدین دکتر حجت وحدتی و حجت الاسلام محمد رضا خدایی مورد نقد قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مرادیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این نشست گفت: در بحث گفتمان علمی انقلاب اسلامی 14 مرکز از جمله حوزه علمیه، آستان قدس رضوی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و ... مشارکت دارند.

حجت الاسلام مرادیان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع گفتمان علمی انقلاب اسلامی از بین این کتاب از بین 2500 عنوان کتاب و مقاله 50 عنوان از آنها برگزیده شده و با توجه به اهمیت موضوع فساد اداری کتاب « مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی » برای نقد انتخاب شد.

حجت الاسلام ابوطالب خدمتی مؤلف کتاب در سخنانی گفت: فساد یک اپیدمی جهانی است و همه دولت ها با این مشکل مواجه هستند و بخشی از تلاش خود را صرف مبارزه با این موضوع می کنند.

وی افزود: در تمام اعصار دغدغه مبارزه با فساد وجود داشته ودر کشور ما نیز مقام معظم رهبری در سال 1380 به صورت ویژه بیانیه مبارزه با فساد را اعلام کردند و سران سه قوه را مأمور پیگیری و مبارزه با آن کردند.

در ادامه جلسه کتاب« مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی » با حضور مؤلف و ناقدین مورد نقد قرار گرفت.

کد خبر: 1044708

وب گردی

وب گردی