قهرمانی تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در المپیاد دانشجویی استان خراسان شمالی

 معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از قهرمانی تیم کشتی آزاد این واحد دانشگاهی در دومین المپیاد دانشجویی استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بجنورد، علی مرجانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، گفت: دومین المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی در رشته کشتی آزاد و فرنگی با حضور ۱۲۰ کشتی‌گیر در قالب ۱۷ تیم به میزبانی خانه کشتی بجنورد برگزار شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد خاطرنشان کرد: در نتایج تیمی بخش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با ۳۰ امتیاز، دانشکده فنی و حرفه‌ای با ۲۷ امتیاز و دانشگاه بجنورد با ۱۵ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم دست را کسب کردند.

مرجانی با اشاره به امتیازات کسب‌شده توسط تیم‌های دانشجویی در بخش کشتی فرنگی افزود: در نتایج تیمی در بخش کشتی فرنگی نیز دانشگاه بجنورد با ۳۵ امتیاز، دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با ۳۱ امتیاز و دانشکده فنی و حرفه‌ای با ۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد با اشاره به مقام‌های انفرادی کسب‌شده توسط دانشجویان در کشتی فرنگی اظهار داشت: در کشتی فرنگی علی‌اکبر منفرد، امین محمدی، محسن رضایی، خشایار طاهرپور، میلاد نجفی و محمد شاه‌باز در جایگاه نخست، مهدی گرمه، محمد حسین نژاد ر جایگاه دوم و حمید حصاری در سکوی سومی جای گرفتند.

وی افزود: در کشتی آزاد نیز محمد پورنادری، کیوان هاشمی، مسعود ساعدی، محمد مجردی، سینا علی‌پور و حسین روحانی مقام اول، سهیل نودهی و اکبر وحدانی مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044709

وب گردی

وب گردی