تیم تیرو‌کمان بانوان دانشگاه آزاد اسلامی بدون ریخت و پاش نایب قهرمان  لیگ شد

سرمربی تیم تیروکمان بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موفق شدیم در بین ۶ تیم به مقام دوم لیگ کشوری دست پیدا کنیم.

صابر حسینی سرمربی تیم تیروکمان بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت این تیم پس از اتمام لیگ گفت: در بین حریفانی از همدان، آذربایجان غربی و چند تیم خوب دیگر، توانستیم بدرخشیم و موفق به کسب رتبه دوم شدیم.

وی در ادامه افزود: امسال پس از ۱۲ سال مجددا در لیگ شرکت کردیم. دلیل این غیبت طولانی این بوده است که مدیران اسبق نظرمثبتی نسبت به تیمداری در این رشته نداشتند اما امسال با حمایت مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد در این مسابقات شرکت کردیم و موفق شدیم.

سرمربی تیم تیروکمان بانوان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: همانطور که می دانیم رشته تیر و کمان جزو رشته های المپیک محسوب می شود و ورزشکاران ما در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ نیز با کسب مدال های رنگارنگ توانایی خود را نشان دادند و این امر در تصمیم جدید برای حضور تیم ما در لیگ بی تأثیر نبوده است. امیدواریم ما هم آنقدر خوب کار کنیم که نهادهای دیگر در این رشته سرمایه گذاری کنند.

وی در ادامه توضیح داد: ما نسبت به تیم های دیگر در این فصل از مسابقات بریز و بپاش کمتری داشتیم و به طور کلی خرج آنچنانی نداشتیم. اردوهای منسجم و منظمی برگزار کردیم و همین امر باعث موفقیت ما شد. در حقیقت، توانستیم هزینه ها را مدیریت کنیم.

صابر حسینی در پایان، در مورد حضور این تیم در لیگ فصل بعد گفت: این مسابقات در اردیبهشت ماه برگزار می شود و اگر حمایت ها انجام شود ما می توانیم مجدد در مسابقات شرکت کنیم و حضور پر قدرتی داشته باشیم. طبق آخرین اعلام احتمال حضور تیم در لیگ بعدی نیز بالا است اما همه چیز در آینده مشخص می شود. اگر حضور ما قطعی شود حتما با تمام قدرت در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044774

وب گردی

وب گردی