ادامه بارش برف و باران در جاده‌ها/ ترافیک سنگین در ورودی تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اشاره کرد و گفت: بارش برف و باران در جاده‌های 10 استان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور گفت: بارش برف در اکثر محورهای اردبیل، محور اسالم به خلخال در استان گیلان، گردنه اسدآباد و آوج در استان همدان و محورهای استان کرمانشاه، محورهای اهر ـ تبریز، اهر ـ ورزقان، تبریز ـ ورزقان، سراب ـ اردبیل در استان آذربایجان شرقی، محورهای ماکو ـ تکاب، شاهین‌دژ ـ گردنه مائین بلاغ در استان آذربایجان غربی و ارتفاعات کرج ـ چالوس ادامه دارد.

وی افزود: محورهای اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی، البرز، مازندران، ایلام، کرمانشاه، لرستان، کردستان و همدان همچنین محورهای قزوین ـ کرج، قزوین ـ رشت و قزوین ـ زنجان بارانی است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: محور اولنگ ـ شاهرود به علت عدم ایمنی کافی مسدود است.

وی گفت: در محور کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری، بروجرد ـ اراک در استان لرستان و ارتفاعات کرج ـ چالوس مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده و به رانندگان توصیه می شود با احتیاط بیشتری تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین جاده ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران سنگین است .

سرهنگ رحمانی افزود: ترافیک در جاده مخصوص کرج ـ تهران نیمه‌سنگین و در جاده قدیم قم ـ تهران پرحجم و روان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044791

وب گردی

وب گردی