مدیرکل امور کتابخانه‌‌ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور حکمی  علی جهان را به عنوان مدیر کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور حکمی علی جهان را به عنوان مدیر کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم بابک نگاهداری خطاب به علی جهان آمده است: با عنایت به سوابق ارزنده علمی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر کل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و تلاش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

بر اساس این حکم برنامه ریزی در جهت درآمدزایی از منابع علمی قابل انتشار دانشگاه، مدیریت امور کتابخانه ها و ایجاد شبکه کتابخانه ای یکپارچه دانشگاه، توسعه منابع و پایگاه های اطلاعاتی تخصصی دانشگاه، تقویت و توسعه اتشار مجلات علمی و تخصصی در موضوعات دارای اولویت برای بالا بردن کیفیت آثار علمی دانشگاه و سیاست گذاری و برنامه ریزی علمی فعالیت های انتشاراتی دانشگاه از وظایف محوله به علی جهان است.

گفتنی است، علی جهان عضو هیئت علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، معاون پژوهش و فناوری واحد سمنان و رئیس شورای پژوهش استان سمنان و مجری سیستمهای مدیریت کیفیت و بهینه سازی سیستم ها و روش ها در صنایع مختلف است. همچنین انتشار بیش از 45 مقاله در مجلات تخصصی علمی معتبر ملی و بین المللی و نیز همایش های داخلی و خارجی و همچنین چاپ چندین کتاب در انتشارات معتبر بین المللی نظیر الزویر، عضویت در کمیته ها و شوراهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر سوابق مدیر کل امور کتابخانهها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044794

وب گردی

وب گردی