مسئولان دانشگاه تبریز برگزاری برنامه‌های روز دانشجو را ممنوع اعلام کردند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز گفت: مسئولان دانشگاه تبریز و هیئت نظارت بر فعالیت‌های دانشجویی اعلام کردند جامعه اسلامی حق برگزاری هیچ برنامه مناسبتی روز دانشجو را ندارد.

حجت محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از لغو برنامه‌های 16 آذر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز خبر داد و گفت: مسئولان دانشگاه تبریز و هیئت نظارت بر فعالیت‌های دانشجویی دانشگاه بدون ارائه هیچ علت منطقی برنامه‌های روز دانشجو دفتر جامعه اسلامی را لغو کردند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه روز دانشجو با مباحث اقتصادی و حضور احمد علیرضابیگی و نادر قاضی‌پور نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دانشجو قرار بود در دانشگاه برگزار شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با بیان اینکه این برنامه توسط شورای فرهنگی دانشگاه تبریز مجوز برگزاری را دریافت کرده بود، گفت: مسئولان دانشگاه تبریز در اقدامات خود دچار تضاد هستند و این تعارض‌ها به فعالیت‌های دانشجویی آسیب می‌رساند.

وی اضافه کرد: مسئولان دانشگاه تبریز به جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه رسماً اعلام کردند که حق برگزاری هیچ برنامه‌ای به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه را ندارند.

به گفته محمدی؛ مسئولان دانشگاه زمانی که به یک برنامه مجوز برگزاری می‌دهند و بعد از مدتی آن برنامه را لغو می‌کنند، یعنی تحت فشار جریاناتی خارج از دانشگاه هستند که این موضوع با استقلال دانشگاه و جریان دانشجویی هم‌خوانی ندارد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه تبریز از مطرح شدن مباحث اقتصادی و مطالبات به حق مردم در محیط دانشگاه هراس دارند که این محافظه‌کاری مسئولان به هیچ عنوان از سوی جریان دانشجویی مورد قبول نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044808

وب گردی

وب گردی