برگزاری رویداد استارتاپی با شعار «حمل و نقلی شو» در واحد یادگار امام خمینی (ره)

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) از برگزاری یک استارتاپ با شعار «حمل‌و‌نقلی شو» در هفته آخر آذرماه خبر داد.

رامین محمد علی طهرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره رویداد استارتاپی واحد یادگار امام خمینی (ره) گفت: بیست و ششمین رویداد استارتاپی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با شعار «حمل و نقلی شو» از 24 تا 26 آذرماه برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: واحد یادگار امام خمینی (ره) قطب برنامه‌های علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل است؛ بنابراین استارتاپ این واحد نیز با رویکرد و شعار حمل و نقلی شو در راستای شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل در محل مصلی تهران با مشارکت ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت حمل و نقل و فناوری ریاست جمهوری؛ همچنین وزارت راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با بیان این که سال گذشته حدود 300 نفر شرکت کننده در این رویداد داشتیم ادامه داد: مراسم رونمایی از تمبر دبیرخانه نیز با حضور وزیر راه برگزار شد و امسال نیز برنامه‌های متنوعی برای این سه روز ترتیب دادیم.

به گفته طهرانی، واحد یادگار امام خمینی (ره) دبیرخانه و قطب برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل است.

او در این باره توضیح داد: با توجه به این که 26 آذرماه روز راه آهن است، استارتاپ خود را در راستای برنامه علمی واحد برگزار می کنیم. شعار حمل و نقلی شو نیز در راستای برنامه علمی واحد است.

او یادآور شد: این رویداد بیست و ششمین استارتاپ این واحد دانشگاهی است و از چند روز آینده فراخوان خود را به تمام ارگان‌ها، سازمان و نهادها برای حضور در این مراسم اطلاع رسانی می‌کنیم. سازمان‌ها و نهادهایی که مرتبط با حوزه حمل و نقل هستند در این استارتاپ مشارکت و از ایده‌های برتر حمایت می‌کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با بیان این که حدودا امسال 300 نفر شرکت کننده خواهیم داشت تاکید کرد: ایده‌ها متعلق به تمام دانشجویان و اعضای هیات علمی است و در این راستا تیمی تشکیل و ایده پردازی شده و نتایج و خروجی این ایده‌ها روز سوم اعلام می‌شود.

طهرانی در پایان گفت: تمایل داریم خروجی استارتاپ‌ها وارد مراکز رشد شوند؛ همچنین ایده‌های ناب که قابلیت اجرایی و کاربردی دارند را حمایت و جذب کرده تا در دل مراکز رشد حضور پیدا کنند و در هسته های فناور مرکز رشد، فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044856

وب گردی

وب گردی