گوشی های هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی در راهند

با انتشار خبر پشتیبانی پردازنده جدید کوالکام از دوربین 200 مگاپیکسلی، به نظر می رسد امسال رقابت مگاپیکسلی در بین تولید کنندگان گوشی های هوشمند آغاز شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در رویداد «کوالکام» که در جزیره مائوئی در جریان است، اخبار خوشایندی برای تولیدکنندگان گوشی های هوشمند منتشر شد.

Qualcomm Snapdragon 865 از دوربین 200 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند. انتشار اخبار از این رویداد همچنان ادامه دارد پس از انتشار خبر سنسور اثر انگشت اولتراسونیک Qualcomm بلافاصله ، خبر پشتیبانی تراشه جدید این شرکت از دوربین های 200 مگاپیکسلی منتشر شد.

پردازنده های کوالکام Snapdragon 865 و Snapdragon 765 طی این رویداد معرفی خواهند شد اما قبل از معرفی، انتشار خبر پشتیبانی از دوربین های 200 مگاپیکسلی بود که خبرساز شد. سخنگوی شرکت اعلام کرد اسنپدراگون 865 از همه سنسورها تا 200 مگاپیکسل پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت های پیشرو مانند سامسونگ و اپل اغلب از یک سنسور 12 یا 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود استفاده می کنند. با این حال برخی شرکت های متوسط همانند هواوی ، اوپو از سنسورهای 48 مگاپیکسلی نیز استفاده می کنند. به نظر می رسد امسال رقابت مگاپیکسلی در بین تولید کنندگان دستگاه های تلفن همراه آغاز شود.

برند چینی Xiaomi اعلام کرد که از اسنپدراگون 865 با قابلیت 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. بر این اساس این شرکت در دستگاه Mi 10 که انتظار میرود در سال 2020 معرفی شود ، از پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 نیز استفاده خواهد کرد. انتظار می رود اخبار مهمی نیز در مورد 5G در طول این رویداد منتشر شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044860

وب گردی

وب گردی