نهادینه‌کردن ولایتمداری در جامعه توسط دانشگاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان سنگر تدافعی در برابر جنگ نرم توانسته با پژوهش‌محوری و پرورش نسل جوان دانشجو، جایگاه ولایت‌مداری و سلطه‌ستیزی را در جامعه نهادینه کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد میاندوآب، نورالدین پالهنگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب صبح امروز در نشست بصیرتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب که با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد با بیان نقش دانشگاه و بسیج دانشجویی در تبیین برنامه‌های انقلاب در خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان گفت: امروز تبعیت از ولایت و ولایتمداری، رمز موفقیت در برابر توطئه‌های شوم استکبار جهانی است.

وی با تأکید بر اینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری در خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان بسیار مهم و حیاتی است، افزود: دشمنان نظام و انقلاب در همه حال به دنبال ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور است و به بهانه افزایش قیمت بنزین با هدایت تعدادی وطن‌فروش و آشوبگر به دنبال ایجاد فتنه‌ای خطرناک در کشور بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خاطرنشان کرد: آنان در رسانه‌های خود با موج‌سواری و دامن زدن به این آشوب‌ها می‌خواستند به اهداف ‌شان که همان براندازی نظام است، دست یابند، اما این بار نیز با هوشیاری ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی و توان نیروهای حافظ امنیت و میهن در به ثمر رساندن توطئه خود ناکام ماندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: گام دوم انقلاب با رهنمودهای مقام معظم رهبری آغازگر تحولات اساسی در بهبود وضعیت اقتصادی و خودکفایی در چرخه تولید و صنعت شد و آحاد مردم و مسئولان باید از تجربه و تحلیل‌های گام نخست انقلاب برای توسعه و پیشرفت کشور بیشتر استفاده کنند و نقش دانشگاهیان و نخبگان در این زمینه بسیار مهم و حیاتی است.

حضور بسیج در دانشگاه نمادی از نیروی الهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب هم در این نشست گفت: این دانشگاه به‌عنوان یکی از کانون‌های معرفتی و پرورشی شهرستان همواره دغدغه گسترش فرهنگ ایثار و ولایت‌مداری را در اولویت برنامه‌های راهبردی خود قرار داده است.

رامین رستمی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در گام نخست انقلاب مسائل راهبردی کلانی را در راستای جهت‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر مشکلات داخلی، رونق تولید داخلی، اشتغال، بهبود معیشت مردم و نیز در مقابله با ترفندها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان مطرح کرده‌اند که در برهه‌های مختلف راهگشای مشکلات و موانع بوده است.

این مقام مسئول افزود: تداوم و تبیین برنامه‌های گام اول و دوم انقلاب، راه را برای گام سوم انقلاب در رسیدن به انقلاب جهانی مهدی موعود(عج) بیش‌ازپیش هموارتر خواهد کرد.

وی افزود: بسیج به‌عنوان شجره طیبه انقلاب و طلایه‌داران عرصه امنیت و سازندگی توانسته دایره امنیت را فراتر از مرزهای کشور تحت شعاع خود قرار دهد و امروز در سایه وجود بسیج هشتاد میلیونی که بزرگ‌ترین نیروی عظیم مردمی در جهان است شاهد امنیت و اقتدار در عرصه بین‌المللی باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب حضور بسیج اساتید، کارکنان و بسیج دانشجویی را در دانشگاه‌ها، نمادی از حضور نیروی الهی و چراغ هدایت در کشتی پرصلابت انقلاب برشمرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044861

وب گردی

وب گردی