مسئولان حراست کرامت و شرافت انسانی افراد را مورد توجه قرار دهند

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: وظیفه اصلی حراست مواظبت از سازمان است و به تعبیر مقام معظم رهبری حراست مجاهد خاموش است که در عین خاموشی جهاد خود را انجام می‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد زنجان، حجت‌الاسلام مجید نقیلو مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: کار حراست در دانشگاه ظرافت و ویژگی خاص خود را دارد، توجه به حفظ کرامت و شرافت انسانی در همه محیط‌هایی که کار امنیتی و حراستی انجام می‌شود، مهم است.

وی با بیان اینکه «ایجاد امنیت» باید همراه با «آرامش» باشد، افزود: ایجاد امنیت بدون ترس و دلهره مطلوب نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان توجه ویژه به حق‌الناس را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: توجه به شرع و اخلاق توصیه بزرگان است و طبق فرموده رهبری ما مجاز نیستیم حتی برای تأمین امنیت در هیچ حوزه‌ای از حدود شرع و اخلاق تعدی کنیم.

نقیلو خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید مجموعه حراست را حافظ حقوق خودش بداند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش‌های یعقوب غیوری در دوران مسئولیت قدردانی و غلامرضا بیات به‌عنوان مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044868

وب گردی

وب گردی