کتاب بازیگر برنده اسکار منبعی برای زندگی هدفمند!/ در کتابفروشی‌ها «راه نمایان شد»

کتاب «راه نمایان شد» اثر بازیگر آمریکایی که جایزه اسکار را نیز به خود اختصاص داده با ترجمه میعاد جهانتیغ منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، تازه‌ترین کتاب اپرا وینفری مجری و بازیگر مشهور آمریکایی برنده جایزه اسکار به فارسی ترجمه و از سوی انتشارات علمی منتشر شد.

طبق گفته‌های اپرا وینفری «شغل واقعی در زندگی این است که هرچه سریعتر، هدفتان را پیدا کنید، خودتان را پیدا کنید و به ندای درون گوش کنید»، سفر از همین جا شروع می‌شود.

اپرا، در جدیدترین کتابش «راه نمایان شد» آن چیزی را به اشتراک می‌گذارد که آغاز‌کننده بینشی عمیق از خود است و ارائه‌کننده چارچوبی برای خلق زندگی پر از موفقیت و پر از اهمیت است.

10‌فصل این کتاب به نوعی تنظیم شده‌اند تا به طی مراحل مهم زندگی در مسیر خودشناسی کمک کنند. تا چیزی که حقیقتا برای کسب خشنودی شخصی لازم است را بیابند. اپرا هر فصل را با داستان‌هایی از مهم‌ترین درس‌هایی که از زندگی خودش گرفته شروع می‌کند. داستان‌هایی شخصی که به او در جهت ساخت بهترین زندگی کمک کرده است. او سپس دانش و بینش افراد مختلف را از تمام حوزه‌ها جمع‌آورده کرده تا به خواننده الهام ببخشد تا به خواننده‌ها بفهماند که باید در دنیا چه کنند و چگونه آن را با عشق و تمرکز دنبال کنند.

«راه نمایان شد» کتابی است که به خواننده منبعی بسیار زیبا برای دستیابی به زندگی هدفمند اهدا می‌کنند.

«راه نمایان شد» نوشته اپرا وینفری با ترجمه میعاد جهانتیغ از سوی انتشارات علمی در 170صفحه با قیمت 39500تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044882

وب گردی

وب گردی