برگزاری ۵۲ رویداد استارت آپی و کارگاه‌های مهارت محور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از برگزاری ۵۲ رویداد استارت آپی، کارآفرینی و کارگاه‌های مهارت محور در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد درباره برگزاری ۵۲ رویداد استارت آپی و کارگاه‌های مهارت محور در این واحد دانشگاهی گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن های علمی و ادبی این واحد دانشگاهی در مدت یک سال گذشته بیش از ۵۰ رویداد استارت آپی، کارآفرینی و دوره های آموزشی را با هدف مهارت محور کردن توانمندی های دانشجویان برگزار‌ کرده است.

نقش با اشاره به برگزاری 9 دوره پرورش ایده پردازن با نام موداک (من و دانشگاه کارآفرینم) در رشته های محیط زیست، کامپیوتر، بایو و معماری افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، دوره های موداک در رشته های طراحی لباس، مهندسی برق، مهندسی مواد، حقوق، محیط زیست و شیمی در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به کمک رویدادهای موداک، در راستای شناسایی نفرات و تیم های دارای استعداد و معرفی آنها به مراکز رشد فناوری این واحد دانشگاهی به منظور حمایت از آنان در پرورش ایده تا تجاری سازی تلاش می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در ادامه به برگزاری شش دوره مجموعه مسابقات افزایش مهارت های کسب و کار (دارت) با هدف مهارت سنجی دانشجویان در حوزه های مرتبط با کسب و کار اشاره کرد و افزود: مسابقات پروپوزال تجاری نویسی، کمترین کلیک، عکاسی، طراحی پوستر، سریعترین شبیه ساز و مسابقه فرهنگی عکاسی اربعین از جمله دوره های برگزار شده است.

وی افزود: به منظور شروع عملیاتی استارت آپ های حمایتی، مجموعه برنامه های ضیافت با کارآفرینان و متخصصان کسب و کار با نام موکا (من و کارآفرینان ایران) از آبان ماه سال جاری آغاز می شود.

عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به منظور آشنایی دانشجویان با فعالیت های مراکز صنعتی، مجموعه برنامه‌های بازدید از این مراکز صنعتی را از ابتدای سال جاری برنامه ریزی و برگزار کرده است.

امیررضا نقش خاطر نشان کرد: این واحد دانشگاهی در راستای سیاست های کلان دانشگاه در نظر دارد اولین کارخانه نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را با کمک اساتید صاحبنظر در حوزه استارت آپ ها و دانشجویان نخبه و مشارکت بخش خصوصی راه اندازی کند و تلاش دارد در راستای حمایت از ایده های فناورانه و تجاری سازی محصولات فناوری گام های‌ مؤثری بردارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044911

وب گردی

وب گردی