طرح هر مسجد یک حقوقدان رسما در استان مازندران آغاز شد

 با حضور رئیس کل، معاونان و اعضای شورای قضایی استان مازندران، طرح هر مسجد یک حقوقدان رسما در مازندران آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری در مراسم افتتاحیه این طرح در ساری گفت: حضرت آیت الله رئیسی از زمان تصدی بر قوه قضاییه بر آگاهی بخشی و ارتقای دانش حقوقی مردم اهتمام ویژه داشته و طرح‌های تحول خاصی را نیز در این راستا ابلاغ کرده اند که یکی از این طرح ها، "هر مسجد یک حقوقدان" بوده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران هدف از اجرای این طرح را آگاهی بخشی به مردم عنوان کرد و افزود: بی اطلاعی مردم از مسائل حقوقی موجب می‌شود از حقوق بحق خود غافل بمانند و متضرر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: لازم است کارکنان دستگاه قضایی استان، وکلا، کارشناسان و فارغ التحصیلان حقوق می‌توانند در این طرح مشارکت کنند و نسبت به افزایش سطح دانش حقوقی مردم اهتمام داشته باشند.

رئیس شورای قضایی استان مازندران، طرح هر مسجد یک حقوقدان را محدود به زمان خاصی ندانست و گفت: بناست همواره از ظرفیت حقوق دانان استان استفاده شود و در این راستا، بهترین مکان برای ارائه مشاوره حقوقی و قضایی، مساجد هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: دستگاه قضایی با کمک سازمان بسیج حقوقدانان استان، این طرح را رسما آغاز نموده و از این پس به صورت منظم در مسجد همه حوزه‌های قضایی استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044952

وب گردی

وب گردی