دوره جامع آموزش‌های تخصصی نشریات دانشجویی در واحد خوراسگان برگزار می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) از برگزاری کارگاه آموزشی دو‌روزه آموزش‌های تخصصی نشریات دانشجویی متشکل از چهار پودمان تخصصی برای نخستین بار در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، سعید شریفی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) درباره دوره آموزش‌های تخصصی نشریات دانشجویی اظهار کرد: دوره آموزشی دو روزه آموزش‌های تخصصی نشریات دانشجویی در دو بخش تبیین مبانی کار فرهنگی و رسانه‌ای و آشنایی با فرآیند راه‌اندازی و مدیریت نشریات و رسانه‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار می‌‌شود.

وی عنوان کرد که این همایش به‌صورت استانی و برای آموزش‌های تخصصی نشریات به همه دانشجویان واحدهای استانی اصفهان برپا می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) افزود: این دوره که با هدف توان‌افزایی تخصصی و کاربردی فعالان این حوزه برگزار می‌شود، متشکل از چهار پودمان تخصصی و در چهار ترم به صورت فشرده و با استفاده از مدرسان توانمند حوزه رسانه و نشر و ارائه گواهینامه پایان دوره به صورت مشترک توسط دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگسرای رسانه اصفهان وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044957

وب گردی

وب گردی